ย Zo maar een maandag bij Salon Miranda.

We waren allemaal bezig met klanten toen Danielle mij riep dat het niet zo goed ging met haar klant. De toon van Danielle was zodanig dat ik er gelijk naar toe ging en trof daar de klant die in een soort van aanval verkeerde. Ik gooide de deur van de behandelruimte bij Marije open en riep(gilde) :” Mar, nu hulp”. Ze sprong op van haar stoel (de klant van haar ook bijna). En toen ging de geoliede machine draaien. Zij belde 112, ik was bij de klant en Danielle rende naar de overkant waar een huisarts zit (deze bleek helaas op huisbezoek te zijn). Terwijl de ambulance eraan kwam moesten wij van 112 de klant plat leggen in stabiele zijligging alleen op zo’n behandelstoel is dit niet echt makkelijk te doen, want zoals jullie weten zijn de stoelen niet echt breed. Ik riep hulp in van mijn klant die met haar gezichtsmasker op naar ons toe snelde en natuurlijk lukte het ons enigszins om dit te doen.

Toen de ambulance er aan kwam was de klant nog steeds niet bij bewustzijn, maar gelukkig namen hun het van ons over. Wij opzoek naar een telefoonnummer in de telefoon van de klant om iemand te vertellen dat de klant naar het ziekenhuis werd gebracht. Tip: sla in je mobiele telefoon een ICE noodnummer (in geval van nood). Nu had de klant gelukkig bij favorieten een paar mensen dus zijn we daar iemand van gaan bellen.ย 

Samen hebben we d.m.v. een laken de klant op de brandcard geschoven en toen kon ze naar de ambulance om naar het ziekenhuis gebracht te worden. Ik weet nu wel de de salon ook brandcardproof is๐Ÿ˜œย 

Na afloop zijn even gaan bijkomen van dit alles, want het is niet niks kan ik je vertellen, maar wat ben ik ongelofelijk trots op iedereen.

Het gekke was dat Monique en haar klant hier helemaal niets van hebben meegekregen. Pas toen ze klaar was met haar behandeling en de ambulance zag. Nou ik kan jeย verzekeren mijn gil naar Marije was echt niet zachtjes. ๐Ÿคฃ

Tot onze grote blijdschap kwam ’s middags de klant langs om ons te bedanken en te vertellen dat het allemaal goed was afgelopen en wilde ze de behandeling betalen.๐Ÿ™ˆ Nu jullie weten natuurlijk al wat mijn antwoord hierop was. ๐Ÿ˜‰

10 Reacties

  1. Kanjers๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

    Antwoord
  2. Jeetje wat een verhaal. Zo mooie hoe jullie zo snel alles hebben opgepakt. Top van jullie

    Antwoord
  3. Pfffffโ€ฆ kippenvel terwijl ik dit lees, gelukkig is het goed afgelopen. Goed gehandeld meiden๐Ÿ’ช๐Ÿผ

    Antwoord
  4. Wauw, wat hebben jullie geweldig goed gehandeld!!!!!

    Knap in zo’n onverwachte situatie!!!

    Helemaal top๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

    Antwoord
  5. Kanjers!

    Antwoord
  6. Ik ben er niet bij geweest, maar zie jullie gewoon voor mij.
    Wat goed gehandeld en fijn dat de klant zelf kon komen vertellen dat het weer goed ging โ™ฅ๏ธ een top salon met kanjers van medewerkers.

    Antwoord
  7. Nou ik lees dit berichtje nu net en ik schrok er even van tot ik las dat mevrouw smiddags langs kwam .
    Nou ik weet Miranda de reactie wel.( over betalen )
    Nou meiden jullie hebben super goed gehandeld trots op jullie. En wat fijn dat het met deze mevrouw weer goed ga.

    Antwoord
  8. Wat een verhaal, maar toppie gehandeld.
    Ik kan dus ook met een gerust hart bij jullie in de stoel, ben in goede handen ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    Goed gedaan meiden!!

    Antwoord
  9. Zo dat is even schrikken zeg!

    Antwoord

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

miranda van prooijen salon miranda spijkenisse - kopie

Hoi allemaal, welkom!
Op ons blog is regelmatig een nieuw stukje te lezen of filmpje te bekijken over verschillende behandelingen en producten. Ook geef ik jullie graag een kijkje in mijn leven als ondernemer, schoonheidsspecialiste/pedicure en als Miranda. Veel plezier!
Liefs Miranda.